Trei curse au fost anulate la TAROM

tarom

Compania TAROM s-a confruntat în această dimineață cu probleme tehnice și a fost nevoită să anuleze trei curse cu plecare de pe aeroportul Otopeni. Este vorba despre cele spre Praga, Paris şi Geneva.

Pasagerii au fost îmbarcaţi în alte aeronave. Pentru că acestea au devenit supraîncărcate, pasagerii care aveau bilete iniţial nu au putut urca toţi în avioane.

O pasageră a descris telefonic situația la Digi24:

Am avut zbor la ora 9:00 către Amsterdam, am ajuns acolo la ora 7:00 pentru check-in. După ce am stat o oră la coadă, la ora 8 când am ajuns în faţă mi s-a spus că s-au terminat locurile şi că trebuie să mă duc la ticketing pentru că nu mai sunt locuri, deşi eu am achitat biletul acum o lună. La ticketing era coadă mare, vă daţi seama, pentru că toate cele patru cozi de la check-in fuseseră direcţionate către trei cozi de la ticketing. Când am ajuns în faţă, m-au direcţionat către zborul care trebuia să plece foarte curând, la 9:15, către Paris. Am fugit la check-in, acolo mi-au spus că nu sunt locuri în sistem. Şi m-au trimis înapoi la ticketing, să îmi facă alt bilet”, a povestit Iuliana Dumitru.

Două aeronave Airbus A310, de capacitate mare, ale companiei de stat nu au putut deveni operaționale și pasagerii a trebuit să fie rerutați pentru a ajunge totuși la destinație în cursul acestei zile. Din această cauză s-a produs o supraaglomerare la alte zboruri ale companiei, au explicat oficialii TAROM. Ei au mai spus că le-au oferit pasagerilor și compensații, au avut grijă de ei și în ceea ce privește mâncarea și apa și promit că fac tot posibilul ca toți să ajungă la destinații în cursul zilei de astăzi, chiar dacă vor fi întârzieri. 

  Băiat de 19 ani din Braşov, în stare gravă după ce a fost atacat de un urs

„Din cauza unei situaţii tehnice neprevăzute, a trebuit să regândim întreg programul de zbor astăzi, în funcţie de disponibilitatea celorlalte aeronave. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate. Ne dorim însă călătorii sigure pentru pasagerii noştri şi ca şi acţiune imediată pot să vă spun că ne-am ocupat de rerutarea cât mai rapidă a tuturor pasagerilor”, a declarat pentru Digi24 Georgeta Dinu, purtător de cuvânt la TAROM.

sursa: www.digi24.ro;

 

Categorie: mandri.ro
Tags: avion, compania, otopeni, tarom, zboruri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici