Un client Telekom a înregistrat o discuţie fabuloasă cu operatoarea companiei. Vezi aici convorbirea!

teelkom

Un abonat nemulţumit de servicile Telekom a sunat la un operator al companiei, dar în acelaşi timp a înregistrat şi convorbirea pentru a merge cu ea la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului.

Omul spune că are minute nelimitate şi că cu toate acestea i s-a suspendat serviciul, deoarce a vorbit mai mult.

La linkul de mai jos puteţi asculta halucinanta convorbire.

14 comentarii. Leave new

  • Giamasando Keeps ascultati si va minunati Auzi ce zice idioata aia.Fa proasto a cui pila esti de ai intrat sa lucrezi acolo.Aviz celor din retea Aveti mare grija .

    Răspunde
  • Si ce sa întâmplat după? Din curiozitate.

    Răspunde
  • tipa avea dreptate omu vorbise peste 25 de ore in mai putin de 24 de ore cum ? CONFERINTA cu 3-4 numere e de ajuns iar acu faceti voi un calcul 1 Telekom suna 5 Vodafone ( in conferinta deodata) timp de 5 ore lasa telefonul sa mearga. Cate ore vorbite are Telekom???? 25 de ore de convorbire in 5 ore reale !

    Răspunde
    • Chiar si-asa, nelimitat poate sa insemne si 100 de ore in 24 de ore, mai mult, daca situatia asta apare in cateva zile, nu mereu, pe ansamblu, intr-o luna, poate sa rezulte mai putin decat 24 ore pe zi, zi de zi, ca doar n-o fi facand conferinte de-astea toata luna, inclusiv in week-end. Oricum ai da-o, tot aberatie ramane.

      Răspunde
  • Mama frate ce halucinatii am dupa ce am ascultat

    Răspunde
  • eu cred ca e bascalie. Adica, cel putin asa imi doresc sa cred! 24 de ore in mai putin de 24 de ore :))). Serios e bascalie. Ori totul este bascalie ori…e grav in situatie in care totul este real! Zici ca e o conversatie intre un pamantean si martian!

    Răspunde
  • Daca te sunt dupa 2 telefoane si te injur timp de 2 ore . Te-am injurat 2 ore sau 4 ?

    Răspunde
    • tu ai injurat 2 ore pe 2 telefoane… dar cat timp de convorbire ai cumulat pe cele 2 telefoane de pe care ai sunat? 2 +2 =? hai ca e user … ca la gradinita … toata lumea in cor … patruuuu 🙂 sau cel putin asta se intampla fara un sistem de conferinta (un host la care sa se conecteze mai multe persoane in acelasi timp ), host-ul facand interconectarile intre apelurile primite

      Răspunde
  • Omul e revoltat ca nu mai poate sa ia telefonu de la Voda … pe ce mai face el puncte 🙁

    Răspunde
  • Pe sistemul “Hotii striga hotii”, asa si domnul client… Se face ca nu stie ce a facut si da vina pe biata operatoare, apoi se da mare pe net. E greu cu matematica in ziua de azi, desi probabil punctele de Vodafone si le-a calculat. Oricum acum a pus si Vodafone-ul restrictie la 6 ore pe zile, deci degeaba mai faceti conferinte, apel in asteptare si VOIP.

    Răspunde
  • Nu pot sa cred ca nu se gandeste nimeni ca ar fi putut avea apeluri multiple concomitente, de tip conferinta… 🙁

    Răspunde
  • Oameni buni. Aceasta inregistrare a starnit numeroase discutii pro si/sau contra prin toata media scrisa, vorbita, vizionata sau online din tara noastra , dar parerile au ramas destul de impartite, culmea!, chiar printre cetatenii utilizatori de telefonie mobila. Ma veti intelege imediat de ce spun astfel, caci as intelege pe un reprezentant al unei firme de servicii de telefonie mobila, presat de superiori si contractul de angajare sa sustina chiar si aberatii in timpul serviciului, dar nu ii inteleg pe unii beneficiari ai acestui tip de servicii, decat daca, eventual, nu sunt in posesia intelesului unor termeni simpli din limba romana. Sper ca prin asta sa nu supar pe unii cetateni. Daca totusi va fi asa, imi cer scuze anticipat.
    De ce m-am exprimat astfel mai sus? Simplu. Cuvantul “nelimitat” are, conform DEX al limbii romane, un singur si unic inteles, adica, citand direct din sursa mentionata, urmatorul: “NELIMITÁT, -Ă, nelimitați, -te, adj. Care nu are limite; imens, nemăsurat. – Pref. ne- + limitat.”. Astfel concluzia ar fi urmatoarea: am putea sa vorbim cu cate telefoane dorim, in conferinta, din momentul semnarii contractului cu firma prestatoare pana la intreruperea convorbirii de catre cel care a initiat-o , cu conditia sa aibe acest drept; daca firma prestatoare de aceste servicii isi intrerupe definitiv functionarea; daca expira valabilitatea contractului dintre parti sau pana decedeaza cel care avea acest drept si a initiat convorbirea, iar urmasii sai nu doresc sau nu pot sa preia contractul respectiv din varii motive! Asta din punct de vedere semantic, daca vreti…
    Din punct de vedere tehnic, mai apar niste nuante, zic eu. Adica, se pune problema daca contractul prevede minute nelimitate in orice retea din tara sau din lume, cu limitarile tehnice locale ale celor apelati, sau sunt minute nelimitate in propria retea si cu anumite limitari vizavi de celelalte retele care pot fi apelate. In cel de-al doilea caz, ar putea aparea cazuri de depasire a timpilor limita de convorbire, situatie in care se aplica prevederile contractuale semnate de ambele parti. Aici ar fi de stiut exact in ce termeni a fost semnat contractul si abia dupa aceea ne-am putea exprima in cunostinta de cauza. Altfel ne dam doar cu parerea aiurea…
    In primul caz, iar daca este asa atunci inteleg situatia clientului respectiv, ar trebui sa se ia in considerare intelesul cuvantului din DEX, caz in care omul are dreptul sa faca conferinta, conform posibilitatilor oferite de firma de telefonie, limitate doar de conditiile tehnice ale echipamentelor firmei (adica sa fie posibila conferinta, numarul maxim de numere posibile in conferinta s.a.), deci FARA A FI CONTORIZAT in vreun fel! Din reactia clientului suntem tentati sa credem ca se afla in aceasta situatie, caz in care se poate prezenta la Protectia Consumatorului linistit. Mai mult, chiar ar fi indicat sa o faca!
    Daca insa nu se afla in aceasta situatie, ar fi bine sa reevalueze drepturile conferite de contract si sa discearna cu atentie in ce situatie se gaseste, caci e posibil ca firma sa aibe totusi dreptate, iar atunci s-ar putea alege cu alte belele pe cap, gen penalitati in caz ca nu mai vrea sa plateasca, sau actionarea in instanta, iar daca nu are dreptate, firma l-ar putea actiona oricum pentru defaimare, cazul devenind deja de mare notorietate prin “reclama” facuta in media…
    Cum spuneam mai devreme, avem nevoie de mai multe amanunte sa ne putem da cu parerea in mod obiectiv. Altfel, vorbim vorbe…
    Sper ca interventia mea sa nu deranjeze pe nimeni si ca va fi cu folos tuturor, clienti de firme prestatoare de servici sau firme de gen. Trebuie sa fim foarte atenti la ce acte semnam, altfel putem avea de suferit rau! Si credeti-ma, vorbesc din experienta… 🙁
    Urez tuturor o viata frumoasa si fara griji, plina de sanatate. Cele bune!

    Răspunde
  • Vina este tot a firmelor de telecomunicatii. Este adevarat ca clientul a fost de reacredinta,atunci cand s-a autoapelat de pe un numar dintr-o retea pe un numar dintr-o alta retea, pentru a beneficia de puncte de loialitate si trafic de internet. Dar acest lucru nu ar fi fost posiibil daca firmele de telecomunicatii:
    1. Una din firme nu ar fi oferit puncte de loialitate si trafic de internet pentru fiecare minut apelat din alta retea.
    2. Nu ar fi oferit minute nelimitate in orice retea.
    Pana la urma, atunci cand faci un abonament in care oferi servicii nelimitat, iti asumi si genul acesta de clienti.
    Eu cred personal ca toate aceste lucruri se intampla deoarece consiliul concurentei permite tarife diferentiate intre retele. Opreatorii de telefonie se folosesc de aceste tarifuri preferentiale ca sa-si aduca abonati in retea si ca sa impiedice intrare noilor operatori pe piata (vezi ce sunt nevoiti sa faca RCS ca sa poata obtine liceenta).
    Asa ca vina e tot la opreatori si la consiliul concurentei.

    Răspunde
  • Maceana caranda
    Harbalau carandau mechenau cã te hau hau

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici