Incredibil: compania pionier a epocii digitale este de vânzare

yahoo board forms committee to explore strategic alternatives

Yahoo! este de vânzare începând de astăzi. Semnul exclamării este înlocuit cu un semn de întrebare. Ofertele au fost depuse, iar acționarii vor trebui să aleagă cea mai bună variantă.

Însă speranța unor câștiguri impresionante din vânzarea companiei-pioner a epocii digitale e de domeniul trecutului, deoarece Yahoo! nu mai reprezintă un competitor de temut pentru Google sau Facebook, se arată într-o analiză Idea Stream.

Conform evaluării comScore, site-urile gestionate sub umbrelă Yahoo!: Yahoo! Finance, News, Search, Mail, Tumblr și Flickr reușesc încă să cumuleze un trafic de internet care plasează corporația în poziția a III-a în clasament.

Din punct de vedere al profitabilității însă, Yahoo! nu mai reușește de mult să aducă un zâmbet de mulțumire pe chipurile acționarilor. Fondată în 1994, compania a intrat în declin la începutul noului mileniu, odată cu criza “.com” care a lovit Statele Unite.

“Nu este ca și cum Yahoo! nu ar genera venituri, dar acestea nu mai reușesc să acopere cheltuielile”, explică analistul Rob Enderle. Trista realitatea le-a dat bătăi de cap celor 6 directori generali care s-au perindat în ultimul deceniu la cârmă companiei și nici Marissa Mayer, actualul CEO al Yahoo, nu are șansa de a rezolva acest puzzle.

În competiția privind veniturile din publicitatea online, Yahoo! ar putea încasă 2,6 miliarde de dolari, dar această sumă reprezintă doar 1,5% din veniturile generate de această industrie, arată o estimare eMarketer.

S-a discutat destul de mult despre cine ar putea fi potentialii cumparatori ai Yahoo!, în contextul in care compania nu scoate la vânzare cele mai importante active deţinute în prezent: Yahoo! Japonia şi stocul de actiuni deţinut în cadrul Alibaba China.

  Digi Mobil va oferi servicii 4G şi prin banda de 2100 MHz, cu care sunt compatibile majoritatea smartphone-urilor

Verizon, AT&T si Comcast sunt trei dintre firmele care au depus oferte pentru achizitia Yahoo, avand si activitatea in piata online, ceea ce le face sa aprecieze si mai mult datele utilizatorilor care vin la pachet cu preluarea companiei, scrie Business24.ro.

Categorie: mandri.ro
Tags: companie, vanzare, yahoo

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici