Proiectul de elaborare a strategiei turistice, demers iniţiat de Consiliul Judeţean prin Direcţia de Cominicare şi Strategii, a ajuns astăzi la capitolul „Consultări cu reprezentanţii mass-media”. La întâlnirea la care au participat peste 20 de jurnalişti a fost prezent Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean.
Discuţiile s-au axat atât pe oportunităţile turistice ale judeţului, cât şi pe crearea unui brand specific Aradului. S-au identificat câteva posibile branduri turistice: Săgeata Verde, Mureşul şi Lunca Mureşului, cetăţile medievale Şiria, Lipova şi Ineu etc.
“Discuţia cu reprezentanţii presei a fost oportună şi interesantă pentru că ziariştii reprezintă una dintre cele mai importante legături între administraţie şi cetăţeni, sunt formatori de opinie şi, de ce nu?, sursă de informare”, a afirmat Iustin Cionca.