Telekom sustine ca Pro TV a folosit “o tactica brutala de denigrare si calomniere”, iar acel anunt a fost menit sa socheze opinia publica.
“Mai mult, ProTV a folosit o tactica brutala de denigrare si calomniere a grupului Telekom Romania, ruland in emisiunea ‘Romanii au talent’ – pe care Telekom a sponsorizat-o noua ani la rand, din 2011 – mesajul referitor la iesirea din grilele Telekom si NextGen, minute in sir, pentru a se asigura ca a produs un efect cu adevarat coplesitor.
Aceasta tactica – a rularii de mesaje pe asa numitul -scroll’, folosita de canalele de stiri pentru anunturi importante sau de criza, a fost de natura sa ne socheze atat pe noi, cat si opinia publica, punand intr-o situatie deosebit de delicata grupul Telekom Romania, care s-a vazut nevoit sa riposteze, in mod civilizat si moderat, cu o informare asupra situatiei”, a mai precizat sursa citata.
Telekom isi exprima dezamagirea ca un post de televiziune precum Pro TV a putut recurge la “o manevra incalificabila de influentare a negocierii comerciale dintre parti”.
“Ne exprimam dezamagirea ca un post de televiziune precum ProTV, cotat drept etalon al jurnalismului obiectiv si echidistant, a putut recurge la o manevra incalificabila de influentare a negocierii comerciale dintre parti, apeland la constrangerea noastra prin mijloace de intimidare menite a ne determina sa acceptam conditiile comerciale in discutie. In numele ProTV, ne cerem scuze telespectatorilor ProTV ca au fost speriati vineri seara, cand romanii se relaxeaza in familie si lasa deoparte grijile de peste saptamana, de un anunt lipsit de etica”, se mai arata in scrisoarea deschisa.
Telekom mai spune in finalul documentului ca va face “tot ceea ce este omeneste si moral posibil” ca ceea ce oamenii au citit la Pro TV sa nu se intample.
PRO TV si-a informat publicul, intr-un comunicat, in legatura cu posibilitatea ca programele sale sa nu mai fie disponibile abonatilor Telekom incepand cu 1 martie, mentionand ca aceasta situatie este cauzata de refuzul Telekom si NextGen, in pofida numeroaselor incercari ale PRO TV, din ultimele 11 luni, de a semna un nou contract, dar si a unor prelungiri ale contractului initial.