Astfel, în perioada stării de urgență, conform legislației în vigoare au fost angajate 150 de persoane pe diferite posturi – în funcție de necesitate.
“Mulțumim tuturor celor care și-au manifestat interesul să lucreze la spital, în aceste luni, extrem de dificile. Datorită faptului că în ultimele săptămâni la nivelul județului Arad am avut în medie, cel mult cinci pacienți internați și diagnosticați cu COVID-19, am decis să restructurăm secțiile destinate pacienților suspecți sau confirmați cu virusul SARS CoV-2, fapt care a dus și la scăderea numărului de personal necesar pe aceste secții. Conform legislației în vigoare, personalul medical angajat pe perioadă determinată poate fi păstrat doar în contextul desfășurării activității pe secțiile de COVID-19. Le mulțumim pentru tot ceea ce au făcut în aceste luni și sperăm să îi regăsim în organigrama spitalului atunci când vom avea posibilitatea să scoatem posturile la concurs”, a declarat ec. Florina Ionescu, manager interimar SCJU Arad.
O parte a cadrelor medicale, angajate pe perioadă determinată,și-a încheiat activitatea la spital, ieri 29 iunie, însă au rămas, aproximativ jumătate – medici de specialitate, asistenți medicali, infirmiere – personal necesar pentru a asigura bună desfășurare a actului medical pe secțiile special create pentru pacienții suspecți de infectare cu COVID-19, pentru pacienții confirmați (Boli Infecțioase Adulți) și pe Compartimentul ATI COVID-19.