Astfel, producatorul auto de la Mioveni a anuntat, in cadrul Salonului Auto de la Paris, ca renunta la motorul 1.2 TCe si 125 de cai putere, urmand a oferi unul de 1.3 litri.
Conform reprezentantilor Dacia, noul motor pe benzina e mai fiabil, mai economic, dar si mai puternic.
Vor fi disponibile doua versiuni, cu 130 de cai putere si, atentie, 150 de cai putere, cel din urma reprezentand cel mai puternic motor oferit vreodata de producatorul auto romanesc!
Dacia nu a anuntat, pentru moment, cu ce transmisii vor fi oferite noile motorizari si nici performantele acestora.
De asemenea, Dacia a inlocuit motorizarile diesel cu unele mai performante. Noul motor 1.5 Blue dCi mareste numarul cailor putere de la 90 la 95, respectiv de la 110 la 115.
Noile motorizari vor fi disponibile atat pe versiuni 4×2, cat si pe versiuni 4×4, urmand a putea fi comandate in saptamanile urmatoare