Simona Halep mai are foarte puţin timp de aşteptat până va semna cu noul sponsor tehnic. Românca de 26 de ani are două oferte foarte importante, ambele depăşind două milioane de euro pe an.
Cele două firme care luptă cot la cot pentru a obţine semnătura finalistei de la Australian Open sunt Under Armour şi New Balance. E de aşteptat ca Simona să ia o decizie în următoarele zile, chiar înainte turneului de la Doha (12 – 17 februarie).
New Balance reprezintă mai multe jucătoare, printre care Sorana Cîrstea, Nicole Gibbs, Heather Watson, Misaki Doi, dar şi cu canadianul Milos Raonic. De cealaltă parte, Under Armour se poate lăuda cu fostul lider mondial, Andy Murray.
De notat e şi faptul că Halep va continua să se încalţe cu pantofi sport de la fostul sponsor tehnic Adidas. Asta cel puţin până când noua firmă îi va oferi o pereche de încălţări speciale.
Astfel se va încheia cât mai curând povestea legată de faptul că o jucătoare de valoarea ei nu are sponsor tehnic. Românca a fost primul numărul unu mondial care s-a prezentat la un turneu de Grand Slam în această postură.
Halep a ajuns în această situaţie după ce le-a solicitat celor de la Adidas un contract de două milioane de euro pe an. Germanii au refuzat-o, astfel că la finalul lui 2017 s-a încheiat colaborarea dintre cele două părţi.
Simona a fost nevoită să improvizeze şi a purtat la Melbourne o rochiţă roşie, comandată la începutul anului în China. Aceasta i-a purtat noroc, ţinând cont că Halep a atins finala de la Australian Open, după cel mai solid turneu de Grand Slam al carierei scrie digi24.ro