Se pare ca puterea de convingere a Germaniei a dat roade in Comisia Europeana care a votat ca interzicerea vanzarii cu motoare termice din 2035 in UE sa nu mai intre in vigoare.
Germania a dorit ca din 2035 sa existe in continuare masini cu motoare pe benzina si motorina Euro 7 care sa utilizeze carburant cu aprenta de carbon zero, adica benzina si motorina sintetica.
In acest moment visul electrificarii fortate a Europei a apus, pentru simplul fapt ca toate statiile de tipul PECO vor vinde din 2035 benzina sintetica, motorina sintetica si GPL sintetic fara ca acestea sa dispara.
CE INSEAMNA BENZINA SI MOTORINA SINTETICA?
Pentru ca masina ta veche care merge pe benzina si motorina poate functiona cu benzina si motorina sintetica inca din primul minut FARA NICI O MODIFICARE TEHNICA A MOTORULUI.
Adica, nu trebuie sa-ti cumperi o masina noua, iar reparatia celei vechi se poate face in orice garaj din Europa cu costuri modice pentru ca piesele de schimb deja exista.
Reprezentanții companiei Chemieanlagenbau Chemnitz au declarat, potrivit autolatest.ro, că benzina sintetică poate să fie produsă extrem de ușor, rafinăriile putând produce și motorină sintetică și GPL sintetic fără ca emisiile de noxe să mai conteze.
Un alt mare avantaj este ca benzinarii nu sunt nevoiti sa-si refaca intreaga infrastructura cum vedem la cei care fac statii electrice sau cei care vand hidrogen lichid!
Plus ca fata de Hidrogen lichid ( 700 bar) sau CNG ( 200 bar), benzina si motorina sintetica nu se depoziteaza in rezervor sub presiune!
sursa autolatest.ro