Declarațiile lui Mark Zuckerberg din fața Congresului American au alimentat posibilitatea lansării unui Facebook fără reclame, cu abonament plătit.
Întrebat dacă Facebook va fi întotdeauna un serviciu gratuit, CEO-ul celei mai mari rețele de socializare a răspuns că va exista întotdeauna o versiune gratuită. Prin deducție logică, această asociere de cuvinte implică posibilitatea lansării unei variante cu abonament. În respectivul context, nu a mai oferit și alte detalii pe marginea subiectului dar a alimentat numeroase scenarii detaliate în diferite colțuri ale internetului.
În scenariul în care te-ai abona la Facebook contra cost, conform calculelor efectuate de redactorii TechCrunch, ai ajunge să plătești între 11 și 14 dolari pe lună pentru acest privilegiu. Conform speculațiilor, pentru acei bani, vei avea partea de o experiență foarte similară cu cea pe care o trăiești la această oră. Singura diferență va consta în eliminarea reclamelor și, probabil, în micșorarea monitorizării activității tale online pentru personalizarea acelor reclame pe care nu le mai vezi.
Dacă s-ar întâmpla însă așa ceva, mulți utilizatori ar ajunge să disprețuiască Facebook pentru că nu-și permit costul abonamentului. În același timp, s-ar putea duce în extrema cealaltă și ar fi gata să renunțe la Facebook pentru că nu simt că își justifică banii. Doar trecerea timpului ne va arăta care este realitatea scrie playtech.ro