Agenția de publicitate SPIDER, sub conducerea regizorului și directorului de creație arădean Millo Simulov, a câștigat aseară, în cadrul Webstock Awards, premiul la categoria “Innovation”.
Proiectul cu care echipa SPIDER a câștigat, a fost dezvoltat pentru brandul de bere Grolsch și a constant în realizarea unui multipack de bere care poate fi transformat în cel mai dorit device al momentului, ochelarii de realitate virtuală, cu care pot fi urmărite videourile 360°.
Studiul de caz al campaniei poate fi urmărit la acest link: https://www.youtube.com/watch?v=rU8h6cHxTtA
Echipa care a dezvoltat proiectul este următoarea:
Millo Simulov – Creative Partner
Gabriela Hiriț – Managing Partner/Account Manager
Victor Vuicin – Designer
Valentin Drăgoiu – Copywriter
SPIDER este o agenție de publicitate și casă de producție, care surprinde prin abordarea neconvențională, prin proiecte curajoase atât în publicitate, cât și în lumea filmului.
http://www.spidergroup.ro/
Webstock Awards, aflat la cea de-a noua ediție, este cea mai importană conferință care oferă recunoastere celor mai creative și inedite proiecte și campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate în România, în ultimul an, care excelează în design, funcționalitate și conținut.
http://www.2016.webstock.ro/