Se modifică programul de lucru la ghişeul de cazier de la reşedinţa IPJ Arad

politie

Urmare a unor modificări apărute în cadrul activităţii Trezorerie şi Contabilitate Publică, cu privire la programul de lucru, începând cu data de 16 august a.c., programul de lucru cu publicul la ghişeul de cazier de la reşedinţa IPJ Arad va fi următorul:

Luni, Marţi, Joi:  830-12, 1330-1530

Miercuri:  830-12, 14-17

Vineri:      830-12, 13-14

 

Prin OUG nr.41/2016, privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, a fost eliminată taxa extrajudiciară în valoare de 2 lei (timbru fiscal).

 

Eliberarea certificatelor de cazier judiciar se face, de regulă pe loc, sau în cel mult 3 zile de la data solicitării.

Potrivit prevederilor art.21 din Legea 290/2004-legea cazierului- persoanele fizice care au un interes legitim pot obţine propriul certificat de cazier judiciar adresandu-se, fie personal, fie prin împuternicit, cu o cerere tip completată cu datele de stare civilă şi motivarea cererii, la unitatea de poliţie de la locul de naştere sau de domiciliu;

Certificatul de cazier judiciar are o valabilitate de şase luni de la data emiterii şi doar în scopul pentru care a fost eliberat;

Pentru obţinerea certificatului de cazier judiciar pentru persoanele fizice sunt necesare următoarele acte:

-cerere de cazier judiciar completată

-act de identitate în original (cartea de identitate, buletinul de identitate, paşaport, cartea de identitate provizorie şi certificat de înregistrare a cetăţenilor UE, carte de rezidenţă, carte de rezidenţă permanentă, permis de şedere temporară sau permanentă), aflate în termen de valabilitate,

-taxă de eliberare a certificatului de cazier- 10 lei;

 

Pentru obţinerea certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice sunt necesare următoarele acte:

  Începe sezonul estival la Complexul AMEFA-AMC, de la Pădurice

-cerere de cazier judiciar completată

-dovada calității de persoană juridică(certificat de înregistrare sau certificat constatator de la O.N.R.C. sau monitor oficial, sentință civilă, act constitutiv, lege, adresă emisă de instituţie)

– dovada că deponentul este reprezentantul legal al persoanei juridice solicitante (Anexa 38 din HG nr. 345/2010)

-copia după actul de identitate al reprezentantului

-taxă de eliberare a certificatului de cazier- 10 lei.

 

Persoanele adulte, altele decat părinţii, care însoţesc cetăţeni români minori într-o călătorie în străinătate trebuie să deţină la ieşirea din România, pe lângă celelalte documente prevăzute de Legea nr.248/2005 şi certificatul de cazier judiciar;

 

Ghişee de eliberare a certificatului de cazier judiciar există în cadrul unităţilor de poliţie din IPJ Arad, Poliţia oraş Chişineu-Criş, Poliţia oraş Lipova, Poliţia oraş Sebiş, Poliţia oraş Nădlac, Poliţia oraş Ineu, Poliţia oraş Pecica şi Poliţia oraş Sîntana.

 

 

Categorie: arad
Tags: cazier, d politie, IPJ, program, sediu, stiria ara

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici