Telekom reclama la CNA presiuni din partea Pro TV. Care sunt argumentele

62023344 tb730
Telekom reclama la CNA presiuni din partea Pro TV. Care sunt argumentele
Foto: Arhiva Facebook/Telekom
Telekom Romania a trimis o scrisoare deschisa Consiliul National al Audiovizualului, in care isi exprima dezamagirea ca un post de televiziune a recurs la “o manevra incalificabila de influentarea a negocierii dintre parti”.
“In ziua de vineri 22 februarie 2019 la orele 21:06, ProTV a anuntat ca ‘este posibil ca incepand cu data de 1 martie canalele Pro TV sa nu mai fie disponibile abonatilor din retelele Telekom si NextGen’, generand astfel un impact negativ urias asupra unuia dintre principalii operatori telecom din Romania, depasind astfel cadrul firesc si etic al unei negocieri intre parti, negociere aflata in plina desfasurare, de altfel, la momentul anuntului. Mai mult, acelasi anunt a fost reluat sambata 23 februarie 2019 la ora 15:41”, se arata in scrisoarea deschisa.

Telekom sustine ca Pro TV a folosit “o tactica brutala de denigrare si calomniere”, iar acel anunt a fost menit sa socheze opinia publica.

“Mai mult, ProTV a folosit o tactica brutala de denigrare si calomniere a grupului Telekom Romania, ruland in emisiunea ‘Romanii au talent’ – pe care Telekom a sponsorizat-o noua ani la rand, din 2011 – mesajul referitor la iesirea din grilele Telekom si NextGen, minute in sir, pentru a se asigura ca a produs un efect cu adevarat coplesitor.

Aceasta tactica – a rularii de mesaje pe asa numitul -scroll’, folosita de canalele de stiri pentru anunturi importante sau de criza, a fost de natura sa ne socheze atat pe noi, cat si opinia publica, punand intr-o situatie deosebit de delicata grupul Telekom Romania, care s-a vazut nevoit sa riposteze, in mod civilizat si moderat, cu o informare asupra situatiei”, a mai precizat sursa citata.

  Arădeanca PAULA HERLO: „Cred foarte mult în rolul activ al jurnalistului în societate”

Telekom isi exprima dezamagirea ca un post de televiziune precum Pro TV a putut recurge la “o manevra incalificabila de influentare a negocierii comerciale dintre parti”.

“Ne exprimam dezamagirea ca un post de televiziune precum ProTV, cotat drept etalon al jurnalismului obiectiv si echidistant, a putut recurge la o manevra incalificabila de influentare a negocierii comerciale dintre parti, apeland la constrangerea noastra prin mijloace de intimidare menite a ne determina sa acceptam conditiile comerciale in discutie. In numele ProTV, ne cerem scuze telespectatorilor ProTV ca au fost speriati vineri seara, cand romanii se relaxeaza in familie si lasa deoparte grijile de peste saptamana, de un anunt lipsit de etica”, se mai arata in scrisoarea deschisa.

Telekom mai spune in finalul documentului ca va face “tot ceea ce este omeneste si moral posibil” ca ceea ce oamenii au citit la Pro TV sa nu se intample.

PRO TV si-a informat publicul, intr-un comunicat, in legatura cu posibilitatea ca programele sale sa nu mai fie disponibile abonatilor Telekom incepand cu 1 martie, mentionand ca aceasta situatie este cauzata de refuzul Telekom si NextGen, in pofida numeroaselor incercari ale PRO TV, din ultimele 11 luni, de a semna un nou contract, dar si a unor prelungiri ale contractului initial.

Categorie: mandri.ro
Tags: protv, telekom, telekom replica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici