Un hotel din Mamaia a intrat în gura israelienilor. Un turist se plânge că a avut parte de un tratament specific Holocaustului

646x404 1 1

O brăţară de culoare mov oferită unui turist la un hotel din staţiunea Mamaia a provocat un scandal în toată regula în Israel.

Arik Kogan, un turist israelian care a vizitat Mamaia, spune că a rămas surprins că a întâlnit pe litoralul românesc oameni care-i vorbeau în ebraică. După trei zile, el şi-a dat seama că era dat de gol de brăţara mov primită la hotel. Potrivit lui, brăţara în cauză era notată „Grup Israel“ şi destinată identificării turiştilor israelieni. Mai mult, turistul israelian susţine că preţurile se schimbau imediat ce o persoană cu brăţară mov intra într-un bar, iar vânzătorii ambulanţi îl priveau ciudat, relatează „Israel Hayom“, preluat de news.ro.

„Am ajuns într-un bar de pe plajă şi s-a întâmplat să văd o listă cu brăţările: pensiune completă, demipensiune şi tot aşa. Erau fel şi fel de turişti la hotel. Însă o culoare mi-a rămas în minte mai mult decât toate celelalte, acel mov de la încheietura mea. Grup Israel. Imediat am realizat că era un semn pentru israelieni“, scrie Kogan într-un grup de pe Facebook, potrivit „Israel Hayom“. Brăţara ce i-ar fi fost oferită turistului israelian FOTO Arik Kogan/ Israel Hayom El adaugă că israelienii sunt sigurii turişti marcaţi după ţara lor de origine. „Pur şi simplu nu este corect. Sunt de acord că acest lucru ne aduce aminte de acel petic galben“, a insistat Kogan, făcând referire la Steaua lui David, pe care evreii au fost obligaţi de nazişti să o poarte în timpul Holocaustului. Arik Kogan nu este singurul turist israelian care deplânge o astfel de practică în staţiunea Mamaia.

  Parlamentarii şi-au făcut un CADOU de Crăciun: PENSII SPECIALE pentru senatori şi deputaţi

Un caz similar a fost constatat acum un an, notează „Israel Hayom“. Kogan a încercat să obţină un răspuns de la angajaţii hotelului, dar aceştia au dat vina pe compania turistică Kanfei Meshek. Ulterior, el s-a plâns la Ministerul de Externe. „Noi nu avem nimic de a face cu aceste probleme care ţin de organizarea internă a hotelului şi cu siguranţă nu am cerut angajaţilor hotelului să-i marcheze pe turiştii israelieni“, se arată într-un comunicat al companiei Kanfei Meshek. De cealaltă parte, ministerul a denunţat o practică „josnică şi şocantă“. „Israel Hayom“ scrie că a contactat reprezentanţii hotelului reclamat, dar aceştia nu au comentat până acum cazul.

Citeste mai mult: adev.ro/otluvi

Categorie: mandri.ro
Tags: evreu, grup evrei, importante, Israel Hayom, Kanfei Meshek

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici