Potrivit unor surse citate de Bloomberg, grupul Volkswagen ar putea să renunţe la marca Lamborghini.
Lucrurile merg foarte bine la Lamborghini, în special după lansarea SUV-ului Urus, care a adus o creştere importantă a cifrelor de vânzări. Pe termen mediu şi lung, însă, perspectivele brandului italian par să se îngusteze, iar compania-mamă Volkswagen ar putea lua în considerare listarea la bursă a Lamborghini sau chiar vânzarea mărcii italiene.
Şeful Grupului Volkswagen, Herbert Diess, are planuri mari pentru compania pe care o conduce, între acestea fiind şi creşterea valorii de piaţă a mărcii la 200 de miliarde de euro, potrivit Bloomberg. În prezent, compania este evaluată la 81 de miliarde de euro, ceea ce face ca planul lui Diess să pară excesiv de ambiţios, mai ales că traversăm o perioadă cu vânzări în scădere şi incertitudine economică.
Potrivit, Bloomberg, şeful Volkswagen intenţionează să listeze la bursă sau să scoată la vânzare marca Lamborghini – o operaţiune prin care a trecut şi Ferrari la un moment dat, pentru a putea finanţa dezvoltarea brandurilor mai importante din grup, ca Audi, Porsche şi VW.