Utilizatori din mai multe țări din Europa, inclusiv din România, dar și din unele regiuni ale Statelor Unite s-au plâns, sâmbătă, că nu-și pot accesa contul de e-mail, în cazul unora problema durând de aproape 24 ore.
Utilizatorii au mai remarcat că, în mod straniu, compania Yahoo nu a comunicat nimic oficial despre aceste probleme, iar contul de Twitter pentru asistență tehnică nu a mai răspuns la solicitări. De asemenea, ultimul mesaj pe contul de Twitter al Yahoo Mail datează din 8 aprilie.
Cel mai adesea, oamenii care nu și-au putut accesa contul de e-mail au primit mesajul „Ne pare rău, nu putem da curs solicitării dvs. Încercați din nou” sau „Ups, pare că ceva nu a mers bine. Încercați mai târziu, vă rugăm”.
În alte cazuri, utilizatorului i se cerea să-și schimbe parola, dar chiar dacă o făcea, tot nu putea intra în contul de e-mail. Alți utilizatori s-au plâns că nu și-au putut accesa contul de e-mail nici pe aplicațiile de pe telefoanele mobile. Alți oameni au observat că unele conturi de mail le funcționează, dar altele nu, chiar dacă au folosit același browser sau același computer.
Pe site-urile specializate în raportarea unor probleme tehnice legate de internet au continuat și după miezul nopții să fie postate mesaje din România care semnalau că în continuare nu funcționează Yahoo! Mail.
sursa: www.digi24.ro; foto: www.intowindows.com